czwartek, 20 grudnia 2012

JESZCZE ŻYWY KARP - J. PIETRUCHA I M. POPŁAWSKA - SPOT REKLAMOWY -POLSKA

KOMUNIKAT KLUBU GAJA Tradycja zakupu żywego karpia wiązała się z niedostatkami żywności w PRL. Karp był wówczas jedyną świeżą rybą sprzedawaną w okresie przedświątecznym. Zwyczaj sprzedaży żywych ryb nadal się utrzymuje. Co roku tony karpi transportowanych jest często bez wody oraz w nadmiernym stłoczeniu, Założeniem kampanii Klubu Gaja Jeszcze żywy KARP jest zmiana postaw społecznych i przyzwyczajeń konsumentów w celu ograniczenia cierpienia żywych karpi. Sprzedaż karpia z lodu czy chłodni, tak jak innych ryb, zmniejsza cierpienie tych zwierząt i takie rozwiązanie proponujemy konsumentom. Łączmy tradycję z nowoczesnością! KLUB GAJA http://www.jeszczezywykarp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz